Warunkiem rezerwacji noclegów w naszym hotelu jest przedpłata w wysokości 30% - 100% całego pobytu do 3 dni (lub w terminie wyznaczonym przez recepcję) od daty złożenia rezerwacji lub wysłania potwierdzenia rezerwacyjnego. Kwota zadatku jest ustalana na podstawie wybranego terminu i długości pobytu.
Resztę należności należy uregulować na recepcji w hotelu w dniu przyjazdu.
Rezerwując mailowo lub telefonicznie przedpłaty prosimy kierować na konto:
Bank Polskiej Spółdzielczości o/d Nowy Sącz
Nr konta: 87 1930 1826 2640 0618 6306 0001
Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa "Burkaty", Burkat Roman
Ul. Środkowa 222 A
34-405 Białka Tatrzańska
woj. małopolskie
W tytule przelewu należy wpisać: imię i nazwisko osoby rezerwującej noclegi lub imię i nazwisko osoby, dla której rezerwowany jest pobyt, oraz termin od - do.
W przypadku przelewów zagranicznych poniżej brakujące dane:
SWIFT Code (BIC) POLUPLPR
IBAN: PL 87 1930 1826 2640 0618 6306 0001
W przypadku rezerwacji online przez naszą stronę lub przez inne partnerskie systemy, zadatek należy zapłacić według dostęnych form płatności.
W Naszym obiekcie istnieje możliwość płatności kartą.
W przypadku wystawienia faktury na firmę lub na konkretne dane osoby indywidualnej, Gość jest zobowiązany powiadomić o tym fakcie przed dokonanie wpłaty.
Obowiązujące zasady rezerwacji:
Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
Warunki anulacji:
W przypadku anulacji pobytu, istnieje możliwość wykorzystania zadatku na inny pobyt (do 6 miesięcy od daty rezygnacji lub w terminie ustalonym indywidualnie z recepcją). Dotyczy to wyłacznie anulacji zgloszonych na min. 21 dni przed przyjazdem.
W przypadku niedojazdu lub odwołania rezerwacji (w innym terminie niż wyznaczony) całość zadatku przepada.
W momencie braku wpłaty w wyznaczonym terminie, pensjonat może usunąć rezerwację bez informowania o tym Gości.
Bon turystyczny
Pensjonat Burkaty *** przystąpił do programu Polski Bon Turystyczny 500+.
Bonem można uregulować należności za pobyt, w którym uczestniczy dziecko. Jeśli pobyt realizowany będzie bez dziecka, jego kosztów nie będzie można rozliczyć bonem.
Pensjonat nie pobiera wymaganego do potwierdzenia rezerwacji zadatku w postaci bonu. W celu zagwarantowania rezerwacji konieczne jest wpłacenie zaliczki lub podanie karty płatniczej bądź kredytowej do jej preautoryzacji.
Bonem można uregulować należność za pobyt rodziny nawet jeśli w ramach oferty dzieci przebywały w pensjonacie nieodpłatnie.
Aby skutecznie skorzystać z bonu należy:
1. Zarejestrować się w PUE ZUS (posiadać indywidualne konto) i aktywować Polski Bon Turystyczny. Na podany tam adres mailowy i SMS Gość otrzyma 16-cyfrowy kod, który posłuży recepcjoniście do rozliczenia Państwa pobytu bonem.
2. Pensjonat rozlicza należności bonem tylko za rezerwacje dokonane bezpośrednio w hotelu (telefonicznie, mailowo, lub za pośrednictwem systemu hotelowego rezerwacji on-line: REZERWUJ ONLINE.
3. Podczas zameldowania recepcjonistka/recepcjonista poprosi o 16 cyfrowy kod a następnie posłuży się nim blokując określoną wartość środków na poczet pobytu na platformie ZUS. Działanie recepcjonisty będzie wymagało uwierzytelnienia, dlatego otrzymacie Państwo SMS oraz mail z kodem PIN, który potrzebujemy do dokończenia blokady środków na Państwa koncie na poczet realizowanej u nas rezerwacji. W tym procesie niezbędnym jest, byście mieli Państwo dostęp do telefonu lub skrzynki mailowej, które wskazaliście Państwo w PUE ZUS.
4. Bon jest formą rozliczenia bezgotówkowego.
Pozostałą część należności z tytułu rezerwacji opłacacie Państwo kartą lub gotówką. W związku z tym, że pobyt jest co do zasady realizowany na rzecz dziecka nie może być jednocześnie pobytem biznesowym, dlatego na pozostałą część płatności recepcjonista/recepcjonistka nie wystawi faktury na firmę.