Nowe zasady bezpieczeństwa w związku z pandemią SARS-Covid19


Bezpieczeństwo w dobie pandemii to dla nas priorytet. Wybuch epidemii SARS-Cov-2 spowodował, że staneliśmy w obliczu wyzwania, jakim jest z jednej strony, utrzymanie dotychczasowych usług na odpowiednim poziomie a zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego.

Dlatego w trosce o Wasze bezpieczeństwo podjęliśmy, działania i wdrożyliśmy różne środki i procedury by zapewnić Wam bezpieczny i udany pobyt.

DLACZEGO NASZ OBIEKT JEST BEZPIECZNY?

► Hotel Burkaty*** to kameralny obiekt (25 pokoi) położony w bezpiecznej lokalizacji:

  • Obiekt znajduje się w obszarze Natura 2000, który jest obszarem chronionym, z dala od zgiełku miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie rzeki Białka
  • Pensjonat ma ponad hektarową działkę, dzięki czemu wokół obiektu jest ogromna przestrzeń
  • Nasz obiekt znajduje się w miejscowości turystycznej, ale w miejscu, gdzie nie ma dużego skupiska obiektów noclegowych

► Wdrożyliśmy niezbędne środki ostrożności oraz procedury zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i GiS mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa podczas pobytu.

Informacje dla Gości w sprawie wdrożonych procedur w związku z pandemią SARS-COV-2

Zmiany w funkcjonowaniu obiektu:

  1. Obiekt jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w kilku miejscach publicznych obiektu.
  2. Po wejściu do obiektu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni.
  3. Recepcjonista obsługuje Gości w w przyłbicy lub maseczce, dezynfekując ręce po każdym obsłużonym klinecie.
  4. Pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefnów, klawiatury i myszki, terminala płatniczego, kart do pokoi.
  5. Zakaz odwiedzin, osób nie mieszkających w obiekcie.
  6. Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 1 gość.
  7. Po wejściu do hotelu, goście są proszeni o zachowanie dystansu 2m z pracownikami obiektu.
  8. W recepcji istnieje możliwość zakupu maseczek.
  9. W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się wyłącznie na życzenie.
  10. Jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod nr 100, lub proszę wywiesić zawieszkę "Posprzątaj pokój".
  11. Wszystkie czynności dotyczące sprzątania będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
  12. Goście mieszkający w obiekcie proszeni są w miarę możliwości o regularne wietrzenie pokoju.
  13. Informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek, poręczy i przycisków windy.
  14. Podczas przygotowania pokoju dla Gości wietrzymy pokój, dezynfekujemy wszystkie powierzchnie płaskie oraz gruntownie sprzątamy cały pokój i łazienkę.
  15. W przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje na temat zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny.
  16. Części wspólne- korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji.
  17. Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych i SPA.
  18. Podczas śniadania przy bufecie mogą być maksymalnie 3 osoby w maseczkach oraz po wcześniejszej dezynfekcji rąk.
  19. Dzieci do lat 10 zalecamy aby nie korzystały same z bufetu.
  20. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby przy zameldowaniu pracownik obiektu może zmierzyć temperaturę. Jeżeli temperatura będzie podwyższona i dodatkowo będą towarzyszyły mu oznaki choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, gość nie zostanie wpuszczony na teren obiektu.
  21. Personel został odpowiednio przeszkolony z zasad bezpieczeństwa oraz zaopatrzony w niezbędne środki bezpieczeństwa.

Wierzymy, iż podjęte przez nas działania profilaktyczne nie wpłyną na Państwa pobyt.

Udanego Wypoczynku!

Nasze nagrody